Problemen met bellen of vragen over instellingen?

Op deze pagina vind je meer informatie over support van gnTel en wat je kunt doen. Kun je niet bellen of gebeld worden? In veel gevallen kun je dat zelf oplossen met veel gestelde vragen hieronder. Zoek je een handleiding of een formulier? Klik dan hier.

FlexMobile is een app op je Android-toestel of iPhone waarmee je via gnTel voordelig belt. Alle gesprekken die je met de FlexMobile app start, lopen via het gnTel platform. Zo kun je op kosten van de zaak bellen met je (privé) iPhone.

Category: FlexMobile

FlexMobile werkt op Android of op iOS van iPhone. De iPhone-versie is compatibel met iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4s en iPhone 5. De iPhone app is geoptimaaliseerd voor de iPhone4 en iPhone5 en vereist iOS 5.1 of nieuwer. De Android-versie is geschikt voor Android firmware versies vanaf 2.3. FlexMobile is compatibel met de meeste toestellen van Samsung, HTC, Sony, etc.

Category: FlexMobile

Om met FlexMobile te kunnen bellen, heb je een iPhone of Android-toestel nodig, de gnTel app ‘FlexMobile’ en een account. De gnTel App ‘FlexMobile’ is te vinden in de App store van Apple of de Google Play store. Nadat je de app geïnstalleerd hebt, vul je het telefoonnummer van je mobiele telefoon in, de accountcode en de bijbehorende pincode. Op de Android-versie wordt gevraagd je instellingen te verifiëren.

Category: FlexMobile

Op je iPhone ga je naar ‘Instellingen’ en kies je uit de lijst met apps de gnTel FlexMobile app. Op Android kies je de FlexMobile app vanuit de lijst met applicaties.

  • Vul onder ‘Tel.nr.’ je mobiele telefoonnummer in het formaat 316xxxxxxxx in
  • Bij ‘Account’ het accountnummer voor de dienst
  • Bij ‘Pincode’ de bijbehorende pincode
Category: FlexMobile
  • Op je iPhone open je de app. Met een Android toestel kun je je normale telefoon dialer gebruiken.
  • Kies een telefoonnummer uit je contacten of toets het telefoonnummer in en druk op ‘call’
  • Je wordt gebeld, neem het gesprek aan (of gebruik Auto-answer op Android)
  • Het gekozen nummer wordt gebeld
  • Je belt nu voordelig via FlexMobile van gnTel

Wil je een gestart gesprek afbreken, dan kan dat zodra je de optie ‘Cancel call’ in het scherm ziet staan. N.B. wanneer je het inkomende telefoontje van FlexMobile later via je telefoon afwijst, dan wordt degene die jij belt nog steeds door FlexMobile gebeld en krijgt hij of zij jouw voicemailmelding te horen. Er worden dan dus wel gesprekskosten gemaakt! Wil je een eenmaal opgezet gesprek niet doorzetten, neem dan eerst het binnenkomende telefoontje op en verbreek vervolgens de verbinding. Nu wordt het nummer niet meer gebeld.

Category: FlexMobile

Ja, FlexMobile stuurt een databerichtje naar het gnTel platform, waarna het gnTel platform de verbinding opzet.

Category: FlexMobile

Overal waar je netwerkdekking hebt. Dus ook in het buitenland, mits je roaming aan hebt staan. De kosten voor het ontvangen van het gesprek in het buitenland komen op de rekening van de mobiele telefoon. Zie ook: ‘Hoe kan ik FlexMobile in het buitenland gebruiken?’

Category: FlexMobile

Wanneer je belt via FlexMobile, dan word je mobiele nummer of een zakelijk vast nummer zichtbaar meegestuurd. Zo kan degene die gebeld wordt zien wie hem belt en op dat nummer terugbellen.

Category: FlexMobile

Ja, dat kan. Ga naar ‘Instellingen’ op je iPhone en kies uit de lijst de gnTel FlexMobile app. Of open de Android FlexMobile app. Vervolgens kan je onder ‘Call Settings’ je nummerweergave aan of uit zetten.

Category: FlexMobile

Indien je gebruik maakt van een vast nummer dat gekoppeld is aan een account voor FlexMobile, ben je bereikbaar op dat vaste nummer. Gesprekken die binnenkomen op je vaste nummer worden doorgeschakeld naar je 06-nummer. Heb je geen vast nummer, dan ben je gewoon bereikbaar op je 06-nummer.

Category: FlexMobile

De gesprekskosten zijn afhankelijk van het type account en de dienst die je gebruikt. Informeer bij gnTel welk type account je gebruikt en wat de tarieven zijn.

Category: FlexMobile

Kijk op http://www.gntel.nl/nl/tools/internationale-toegangscodes/ voor het volledige overzicht.

Category: FlexMobile

Ja. Bij gebruik in het buitenland komen er dataroaming kosten bij voor het ontvangen van een gesprek in het buitenland. Deze worden door je mobiele operator in rekening gebracht. Kijk op de website van je mobiele operator wat die kosten zijn. N.B. FlexMobile maakt gebruik van mobiel internet. Dataroaming moet ingeschakeld zijn om gebruik te kunnen maken van de FlexMobile app. Kijk voor de kosten van mobiel internet in het buitenland op de website van je mobiele operator.

Category: FlexMobile

Ja, mits je account toestemming heeft om servicenummers te bellen. Servicenummers in het buitenland zijn niet aankiesbaar.

Category: FlexMobile

Neem contact op met gnTel op telefoonnummer 020-240 00 40 om de dienst te laten blokkeren. Nadat jij je telefoon terug hebt of je een nieuwe hebt, kan gnTel de dienst weer activeren. Eventueel misbruik is voor eigen rekening.

Category: FlexMobile

Gesprekken worden per seconde afgerekend.

Category: FlexMobile

Download de FlexMobile app uit de App store. Stel vervolgens je telefoonnummer, accountcode en pincode in. Zie ook: “Invullen account details’.

Category: FlexMobile

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • De instelling van FlexMobile is niet (meer) correct
  • Je beschikt nog niet over een actief account voor FlexMobile
  • De gekozen bestemming is geblokkeerd
  • Het account voor FlexMobile is geblokkeerd door gnTel

Neem in alle gevallen contact op met gnTel op 020-2400040.

Category: FlexMobile

Je ontvangt de factuur maandelijks van gnTel, uitsluitend per e-mail. Voor FlexMobile is automatische incasso verplicht.

Category: FlexMobile

Ja, de kosten van FlexMobile komen op de factuur er bij.

Category: FlexMobile

De eenmalige kosten worden gefactureerd en geïncasseerd op de eerstvolgende factuur na activatie van je FlexMobile account.

Category: FlexMobile

De abonnementskosten worden per maand in rekening gebracht over de afgelopen maand. In de maand waarin je FlexMobile account start wordt altijd het volledige abonnementsbedrag in rekening gebracht.

Category: FlexMobile

Op de factuur is per bestemming het bedrag voor alle gesprekken naar die bestemming zichtbaar. Daarnaast is het abonnement gespecificeerd en bij de aanvang de eenmalige kosten.

Category: FlexMobile

FlexMobile is uitsluitend voor zakelijke klanten. Om FlexMobile te kunnen afnemen gelden de volgende voorwaarden:

  • Je moet een mobiel abonnement hebben (FlexMobile kan niet i.c.m. een pre-paid kaart worden afgenomen)
  • Je moet een Kamer van Koophandel inschrijving hebben
  • Automatische incasso is verplicht.
Category: FlexMobile

Bestellen kan via een gnTel partner. Voeg kopieën van de volgende documenten bij:

  • Kopie recente factuur mobiel abonnement
  • Kopie uittreksel KvK niet ouder dan 6 maanden
  • Kopie legitimatie van tekeningsbevoegde zoals vermeld op het uittreksel KvK
Category: FlexMobile
Dienst Eenmalig Maandelijks
FlexMobile app gratis gratis
FlexSmartphone account € 10,- € 2,50
FlexTravel € 10,- € 4,-
Vast telefoonnummer € 10,- € 2,-
Category: FlexMobile

Een FlexSmartphone account kan alleen in combinatie met een FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel gebruikt worden. Een FlexTravel account kan ‘los’ dus zonder dat je FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel afneemt, gebruikt worden.

Category: FlexMobile

De looptijd is 12 maanden. Hierna is de dienst per maand opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Category: FlexMobile

Load More

FlexMobile is een app op je Android-toestel of iPhone waarmee je via gnTel voordelig belt. Alle gesprekken die je met de FlexMobile app start, lopen via het gnTel platform. Zo kun je op kosten van de zaak bellen met je (privé) iPhone.

Category: FlexMobile

FlexMobile werkt op Android of op iOS van iPhone. De iPhone-versie is compatibel met iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4s en iPhone 5. De iPhone app is geoptimaaliseerd voor de iPhone4 en iPhone5 en vereist iOS 5.1 of nieuwer. De Android-versie is geschikt voor Android firmware versies vanaf 2.3. FlexMobile is compatibel met de meeste toestellen van Samsung, HTC, Sony, etc.

Category: FlexMobile

Om met FlexMobile te kunnen bellen, heb je een iPhone of Android-toestel nodig, de gnTel app ‘FlexMobile’ en een account. De gnTel App ‘FlexMobile’ is te vinden in de App store van Apple of de Google Play store. Nadat je de app geïnstalleerd hebt, vul je het telefoonnummer van je mobiele telefoon in, de accountcode en de bijbehorende pincode. Op de Android-versie wordt gevraagd je instellingen te verifiëren.

Category: FlexMobile

Op je iPhone ga je naar ‘Instellingen’ en kies je uit de lijst met apps de gnTel FlexMobile app. Op Android kies je de FlexMobile app vanuit de lijst met applicaties.

  • Vul onder ‘Tel.nr.’ je mobiele telefoonnummer in het formaat 316xxxxxxxx in
  • Bij ‘Account’ het accountnummer voor de dienst
  • Bij ‘Pincode’ de bijbehorende pincode
Category: FlexMobile
  • Op je iPhone open je de app. Met een Android toestel kun je je normale telefoon dialer gebruiken.
  • Kies een telefoonnummer uit je contacten of toets het telefoonnummer in en druk op ‘call’
  • Je wordt gebeld, neem het gesprek aan (of gebruik Auto-answer op Android)
  • Het gekozen nummer wordt gebeld
  • Je belt nu voordelig via FlexMobile van gnTel

Wil je een gestart gesprek afbreken, dan kan dat zodra je de optie ‘Cancel call’ in het scherm ziet staan. N.B. wanneer je het inkomende telefoontje van FlexMobile later via je telefoon afwijst, dan wordt degene die jij belt nog steeds door FlexMobile gebeld en krijgt hij of zij jouw voicemailmelding te horen. Er worden dan dus wel gesprekskosten gemaakt! Wil je een eenmaal opgezet gesprek niet doorzetten, neem dan eerst het binnenkomende telefoontje op en verbreek vervolgens de verbinding. Nu wordt het nummer niet meer gebeld.

Category: FlexMobile

Ja, FlexMobile stuurt een databerichtje naar het gnTel platform, waarna het gnTel platform de verbinding opzet.

Category: FlexMobile

Overal waar je netwerkdekking hebt. Dus ook in het buitenland, mits je roaming aan hebt staan. De kosten voor het ontvangen van het gesprek in het buitenland komen op de rekening van de mobiele telefoon. Zie ook: ‘Hoe kan ik FlexMobile in het buitenland gebruiken?’

Category: FlexMobile

Wanneer je belt via FlexMobile, dan word je mobiele nummer of een zakelijk vast nummer zichtbaar meegestuurd. Zo kan degene die gebeld wordt zien wie hem belt en op dat nummer terugbellen.

Category: FlexMobile

Ja, dat kan. Ga naar ‘Instellingen’ op je iPhone en kies uit de lijst de gnTel FlexMobile app. Of open de Android FlexMobile app. Vervolgens kan je onder ‘Call Settings’ je nummerweergave aan of uit zetten.

Category: FlexMobile

Indien je gebruik maakt van een vast nummer dat gekoppeld is aan een account voor FlexMobile, ben je bereikbaar op dat vaste nummer. Gesprekken die binnenkomen op je vaste nummer worden doorgeschakeld naar je 06-nummer. Heb je geen vast nummer, dan ben je gewoon bereikbaar op je 06-nummer.

Category: FlexMobile

De gesprekskosten zijn afhankelijk van het type account en de dienst die je gebruikt. Informeer bij gnTel welk type account je gebruikt en wat de tarieven zijn.

Category: FlexMobile

Kijk op http://www.gntel.nl/nl/tools/internationale-toegangscodes/ voor het volledige overzicht.

Category: FlexMobile

Ja. Bij gebruik in het buitenland komen er dataroaming kosten bij voor het ontvangen van een gesprek in het buitenland. Deze worden door je mobiele operator in rekening gebracht. Kijk op de website van je mobiele operator wat die kosten zijn. N.B. FlexMobile maakt gebruik van mobiel internet. Dataroaming moet ingeschakeld zijn om gebruik te kunnen maken van de FlexMobile app. Kijk voor de kosten van mobiel internet in het buitenland op de website van je mobiele operator.

Category: FlexMobile

Ja, mits je account toestemming heeft om servicenummers te bellen. Servicenummers in het buitenland zijn niet aankiesbaar.

Category: FlexMobile

Neem contact op met gnTel op telefoonnummer 020-240 00 40 om de dienst te laten blokkeren. Nadat jij je telefoon terug hebt of je een nieuwe hebt, kan gnTel de dienst weer activeren. Eventueel misbruik is voor eigen rekening.

Category: FlexMobile

Gesprekken worden per seconde afgerekend.

Category: FlexMobile

Download de FlexMobile app uit de App store. Stel vervolgens je telefoonnummer, accountcode en pincode in. Zie ook: “Invullen account details’.

Category: FlexMobile

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • De instelling van FlexMobile is niet (meer) correct
  • Je beschikt nog niet over een actief account voor FlexMobile
  • De gekozen bestemming is geblokkeerd
  • Het account voor FlexMobile is geblokkeerd door gnTel

Neem in alle gevallen contact op met gnTel op 020-2400040.

Category: FlexMobile

Je ontvangt de factuur maandelijks van gnTel, uitsluitend per e-mail. Voor FlexMobile is automatische incasso verplicht.

Category: FlexMobile

Ja, de kosten van FlexMobile komen op de factuur er bij.

Category: FlexMobile

De eenmalige kosten worden gefactureerd en geïncasseerd op de eerstvolgende factuur na activatie van je FlexMobile account.

Category: FlexMobile

De abonnementskosten worden per maand in rekening gebracht over de afgelopen maand. In de maand waarin je FlexMobile account start wordt altijd het volledige abonnementsbedrag in rekening gebracht.

Category: FlexMobile

Op de factuur is per bestemming het bedrag voor alle gesprekken naar die bestemming zichtbaar. Daarnaast is het abonnement gespecificeerd en bij de aanvang de eenmalige kosten.

Category: FlexMobile

FlexMobile is uitsluitend voor zakelijke klanten. Om FlexMobile te kunnen afnemen gelden de volgende voorwaarden:

  • Je moet een mobiel abonnement hebben (FlexMobile kan niet i.c.m. een pre-paid kaart worden afgenomen)
  • Je moet een Kamer van Koophandel inschrijving hebben
  • Automatische incasso is verplicht.
Category: FlexMobile

Bestellen kan via een gnTel partner. Voeg kopieën van de volgende documenten bij:

  • Kopie recente factuur mobiel abonnement
  • Kopie uittreksel KvK niet ouder dan 6 maanden
  • Kopie legitimatie van tekeningsbevoegde zoals vermeld op het uittreksel KvK
Category: FlexMobile
Dienst Eenmalig Maandelijks
FlexMobile app gratis gratis
FlexSmartphone account € 10,- € 2,50
FlexTravel € 10,- € 4,-
Vast telefoonnummer € 10,- € 2,-
Category: FlexMobile

Een FlexSmartphone account kan alleen in combinatie met een FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel gebruikt worden. Een FlexTravel account kan ‘los’ dus zonder dat je FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel afneemt, gebruikt worden.

Category: FlexMobile

De looptijd is 12 maanden. Hierna is de dienst per maand opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Category: FlexMobile

Load More

FlexMobile is een app op je Android-toestel of iPhone waarmee je via gnTel voordelig belt. Alle gesprekken die je met de FlexMobile app start, lopen via het gnTel platform. Zo kun je op kosten van de zaak bellen met je (privé) iPhone.

Category: FlexMobile

FlexMobile werkt op Android of op iOS van iPhone. De iPhone-versie is compatibel met iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4s en iPhone 5. De iPhone app is geoptimaaliseerd voor de iPhone4 en iPhone5 en vereist iOS 5.1 of nieuwer. De Android-versie is geschikt voor Android firmware versies vanaf 2.3. FlexMobile is compatibel met de meeste toestellen van Samsung, HTC, Sony, etc.

Category: FlexMobile

Om met FlexMobile te kunnen bellen, heb je een iPhone of Android-toestel nodig, de gnTel app ‘FlexMobile’ en een account. De gnTel App ‘FlexMobile’ is te vinden in de App store van Apple of de Google Play store. Nadat je de app geïnstalleerd hebt, vul je het telefoonnummer van je mobiele telefoon in, de accountcode en de bijbehorende pincode. Op de Android-versie wordt gevraagd je instellingen te verifiëren.

Category: FlexMobile

Op je iPhone ga je naar ‘Instellingen’ en kies je uit de lijst met apps de gnTel FlexMobile app. Op Android kies je de FlexMobile app vanuit de lijst met applicaties.

  • Vul onder ‘Tel.nr.’ je mobiele telefoonnummer in het formaat 316xxxxxxxx in
  • Bij ‘Account’ het accountnummer voor de dienst
  • Bij ‘Pincode’ de bijbehorende pincode
Category: FlexMobile
  • Op je iPhone open je de app. Met een Android toestel kun je je normale telefoon dialer gebruiken.
  • Kies een telefoonnummer uit je contacten of toets het telefoonnummer in en druk op ‘call’
  • Je wordt gebeld, neem het gesprek aan (of gebruik Auto-answer op Android)
  • Het gekozen nummer wordt gebeld
  • Je belt nu voordelig via FlexMobile van gnTel

Wil je een gestart gesprek afbreken, dan kan dat zodra je de optie ‘Cancel call’ in het scherm ziet staan. N.B. wanneer je het inkomende telefoontje van FlexMobile later via je telefoon afwijst, dan wordt degene die jij belt nog steeds door FlexMobile gebeld en krijgt hij of zij jouw voicemailmelding te horen. Er worden dan dus wel gesprekskosten gemaakt! Wil je een eenmaal opgezet gesprek niet doorzetten, neem dan eerst het binnenkomende telefoontje op en verbreek vervolgens de verbinding. Nu wordt het nummer niet meer gebeld.

Category: FlexMobile

Ja, FlexMobile stuurt een databerichtje naar het gnTel platform, waarna het gnTel platform de verbinding opzet.

Category: FlexMobile

Overal waar je netwerkdekking hebt. Dus ook in het buitenland, mits je roaming aan hebt staan. De kosten voor het ontvangen van het gesprek in het buitenland komen op de rekening van de mobiele telefoon. Zie ook: ‘Hoe kan ik FlexMobile in het buitenland gebruiken?’

Category: FlexMobile

Wanneer je belt via FlexMobile, dan word je mobiele nummer of een zakelijk vast nummer zichtbaar meegestuurd. Zo kan degene die gebeld wordt zien wie hem belt en op dat nummer terugbellen.

Category: FlexMobile

Ja, dat kan. Ga naar ‘Instellingen’ op je iPhone en kies uit de lijst de gnTel FlexMobile app. Of open de Android FlexMobile app. Vervolgens kan je onder ‘Call Settings’ je nummerweergave aan of uit zetten.

Category: FlexMobile

Indien je gebruik maakt van een vast nummer dat gekoppeld is aan een account voor FlexMobile, ben je bereikbaar op dat vaste nummer. Gesprekken die binnenkomen op je vaste nummer worden doorgeschakeld naar je 06-nummer. Heb je geen vast nummer, dan ben je gewoon bereikbaar op je 06-nummer.

Category: FlexMobile

De gesprekskosten zijn afhankelijk van het type account en de dienst die je gebruikt. Informeer bij gnTel welk type account je gebruikt en wat de tarieven zijn.

Category: FlexMobile

Kijk op http://www.gntel.nl/nl/tools/internationale-toegangscodes/ voor het volledige overzicht.

Category: FlexMobile

Ja. Bij gebruik in het buitenland komen er dataroaming kosten bij voor het ontvangen van een gesprek in het buitenland. Deze worden door je mobiele operator in rekening gebracht. Kijk op de website van je mobiele operator wat die kosten zijn. N.B. FlexMobile maakt gebruik van mobiel internet. Dataroaming moet ingeschakeld zijn om gebruik te kunnen maken van de FlexMobile app. Kijk voor de kosten van mobiel internet in het buitenland op de website van je mobiele operator.

Category: FlexMobile

Ja, mits je account toestemming heeft om servicenummers te bellen. Servicenummers in het buitenland zijn niet aankiesbaar.

Category: FlexMobile

Neem contact op met gnTel op telefoonnummer 020-240 00 40 om de dienst te laten blokkeren. Nadat jij je telefoon terug hebt of je een nieuwe hebt, kan gnTel de dienst weer activeren. Eventueel misbruik is voor eigen rekening.

Category: FlexMobile

Gesprekken worden per seconde afgerekend.

Category: FlexMobile

Download de FlexMobile app uit de App store. Stel vervolgens je telefoonnummer, accountcode en pincode in. Zie ook: “Invullen account details’.

Category: FlexMobile

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • De instelling van FlexMobile is niet (meer) correct
  • Je beschikt nog niet over een actief account voor FlexMobile
  • De gekozen bestemming is geblokkeerd
  • Het account voor FlexMobile is geblokkeerd door gnTel

Neem in alle gevallen contact op met gnTel op 020-2400040.

Category: FlexMobile

Je ontvangt de factuur maandelijks van gnTel, uitsluitend per e-mail. Voor FlexMobile is automatische incasso verplicht.

Category: FlexMobile

Ja, de kosten van FlexMobile komen op de factuur er bij.

Category: FlexMobile

De eenmalige kosten worden gefactureerd en geïncasseerd op de eerstvolgende factuur na activatie van je FlexMobile account.

Category: FlexMobile

De abonnementskosten worden per maand in rekening gebracht over de afgelopen maand. In de maand waarin je FlexMobile account start wordt altijd het volledige abonnementsbedrag in rekening gebracht.

Category: FlexMobile

Op de factuur is per bestemming het bedrag voor alle gesprekken naar die bestemming zichtbaar. Daarnaast is het abonnement gespecificeerd en bij de aanvang de eenmalige kosten.

Category: FlexMobile

FlexMobile is uitsluitend voor zakelijke klanten. Om FlexMobile te kunnen afnemen gelden de volgende voorwaarden:

  • Je moet een mobiel abonnement hebben (FlexMobile kan niet i.c.m. een pre-paid kaart worden afgenomen)
  • Je moet een Kamer van Koophandel inschrijving hebben
  • Automatische incasso is verplicht.
Category: FlexMobile

Bestellen kan via een gnTel partner. Voeg kopieën van de volgende documenten bij:

  • Kopie recente factuur mobiel abonnement
  • Kopie uittreksel KvK niet ouder dan 6 maanden
  • Kopie legitimatie van tekeningsbevoegde zoals vermeld op het uittreksel KvK
Category: FlexMobile
Dienst Eenmalig Maandelijks
FlexMobile app gratis gratis
FlexSmartphone account € 10,- € 2,50
FlexTravel € 10,- € 4,-
Vast telefoonnummer € 10,- € 2,-
Category: FlexMobile

Een FlexSmartphone account kan alleen in combinatie met een FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel gebruikt worden. Een FlexTravel account kan ‘los’ dus zonder dat je FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel afneemt, gebruikt worden.

Category: FlexMobile

De looptijd is 12 maanden. Hierna is de dienst per maand opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Category: FlexMobile

Load More

FlexMobile is een app op je Android-toestel of iPhone waarmee je via gnTel voordelig belt. Alle gesprekken die je met de FlexMobile app start, lopen via het gnTel platform. Zo kun je op kosten van de zaak bellen met je (privé) iPhone.

Category: FlexMobile

FlexMobile werkt op Android of op iOS van iPhone. De iPhone-versie is compatibel met iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4s en iPhone 5. De iPhone app is geoptimaaliseerd voor de iPhone4 en iPhone5 en vereist iOS 5.1 of nieuwer. De Android-versie is geschikt voor Android firmware versies vanaf 2.3. FlexMobile is compatibel met de meeste toestellen van Samsung, HTC, Sony, etc.

Category: FlexMobile

Om met FlexMobile te kunnen bellen, heb je een iPhone of Android-toestel nodig, de gnTel app ‘FlexMobile’ en een account. De gnTel App ‘FlexMobile’ is te vinden in de App store van Apple of de Google Play store. Nadat je de app geïnstalleerd hebt, vul je het telefoonnummer van je mobiele telefoon in, de accountcode en de bijbehorende pincode. Op de Android-versie wordt gevraagd je instellingen te verifiëren.

Category: FlexMobile

Op je iPhone ga je naar ‘Instellingen’ en kies je uit de lijst met apps de gnTel FlexMobile app. Op Android kies je de FlexMobile app vanuit de lijst met applicaties.

  • Vul onder ‘Tel.nr.’ je mobiele telefoonnummer in het formaat 316xxxxxxxx in
  • Bij ‘Account’ het accountnummer voor de dienst
  • Bij ‘Pincode’ de bijbehorende pincode
Category: FlexMobile
  • Op je iPhone open je de app. Met een Android toestel kun je je normale telefoon dialer gebruiken.
  • Kies een telefoonnummer uit je contacten of toets het telefoonnummer in en druk op ‘call’
  • Je wordt gebeld, neem het gesprek aan (of gebruik Auto-answer op Android)
  • Het gekozen nummer wordt gebeld
  • Je belt nu voordelig via FlexMobile van gnTel

Wil je een gestart gesprek afbreken, dan kan dat zodra je de optie ‘Cancel call’ in het scherm ziet staan. N.B. wanneer je het inkomende telefoontje van FlexMobile later via je telefoon afwijst, dan wordt degene die jij belt nog steeds door FlexMobile gebeld en krijgt hij of zij jouw voicemailmelding te horen. Er worden dan dus wel gesprekskosten gemaakt! Wil je een eenmaal opgezet gesprek niet doorzetten, neem dan eerst het binnenkomende telefoontje op en verbreek vervolgens de verbinding. Nu wordt het nummer niet meer gebeld.

Category: FlexMobile

Ja, FlexMobile stuurt een databerichtje naar het gnTel platform, waarna het gnTel platform de verbinding opzet.

Category: FlexMobile

Overal waar je netwerkdekking hebt. Dus ook in het buitenland, mits je roaming aan hebt staan. De kosten voor het ontvangen van het gesprek in het buitenland komen op de rekening van de mobiele telefoon. Zie ook: ‘Hoe kan ik FlexMobile in het buitenland gebruiken?’

Category: FlexMobile

Wanneer je belt via FlexMobile, dan word je mobiele nummer of een zakelijk vast nummer zichtbaar meegestuurd. Zo kan degene die gebeld wordt zien wie hem belt en op dat nummer terugbellen.

Category: FlexMobile

Ja, dat kan. Ga naar ‘Instellingen’ op je iPhone en kies uit de lijst de gnTel FlexMobile app. Of open de Android FlexMobile app. Vervolgens kan je onder ‘Call Settings’ je nummerweergave aan of uit zetten.

Category: FlexMobile

Indien je gebruik maakt van een vast nummer dat gekoppeld is aan een account voor FlexMobile, ben je bereikbaar op dat vaste nummer. Gesprekken die binnenkomen op je vaste nummer worden doorgeschakeld naar je 06-nummer. Heb je geen vast nummer, dan ben je gewoon bereikbaar op je 06-nummer.

Category: FlexMobile

De gesprekskosten zijn afhankelijk van het type account en de dienst die je gebruikt. Informeer bij gnTel welk type account je gebruikt en wat de tarieven zijn.

Category: FlexMobile

Kijk op http://www.gntel.nl/nl/tools/internationale-toegangscodes/ voor het volledige overzicht.

Category: FlexMobile

Ja. Bij gebruik in het buitenland komen er dataroaming kosten bij voor het ontvangen van een gesprek in het buitenland. Deze worden door je mobiele operator in rekening gebracht. Kijk op de website van je mobiele operator wat die kosten zijn. N.B. FlexMobile maakt gebruik van mobiel internet. Dataroaming moet ingeschakeld zijn om gebruik te kunnen maken van de FlexMobile app. Kijk voor de kosten van mobiel internet in het buitenland op de website van je mobiele operator.

Category: FlexMobile

Ja, mits je account toestemming heeft om servicenummers te bellen. Servicenummers in het buitenland zijn niet aankiesbaar.

Category: FlexMobile

Neem contact op met gnTel op telefoonnummer 020-240 00 40 om de dienst te laten blokkeren. Nadat jij je telefoon terug hebt of je een nieuwe hebt, kan gnTel de dienst weer activeren. Eventueel misbruik is voor eigen rekening.

Category: FlexMobile

Gesprekken worden per seconde afgerekend.

Category: FlexMobile

Download de FlexMobile app uit de App store. Stel vervolgens je telefoonnummer, accountcode en pincode in. Zie ook: “Invullen account details’.

Category: FlexMobile

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • De instelling van FlexMobile is niet (meer) correct
  • Je beschikt nog niet over een actief account voor FlexMobile
  • De gekozen bestemming is geblokkeerd
  • Het account voor FlexMobile is geblokkeerd door gnTel

Neem in alle gevallen contact op met gnTel op 020-2400040.

Category: FlexMobile

Je ontvangt de factuur maandelijks van gnTel, uitsluitend per e-mail. Voor FlexMobile is automatische incasso verplicht.

Category: FlexMobile

Ja, de kosten van FlexMobile komen op de factuur er bij.

Category: FlexMobile

De eenmalige kosten worden gefactureerd en geïncasseerd op de eerstvolgende factuur na activatie van je FlexMobile account.

Category: FlexMobile

De abonnementskosten worden per maand in rekening gebracht over de afgelopen maand. In de maand waarin je FlexMobile account start wordt altijd het volledige abonnementsbedrag in rekening gebracht.

Category: FlexMobile

Op de factuur is per bestemming het bedrag voor alle gesprekken naar die bestemming zichtbaar. Daarnaast is het abonnement gespecificeerd en bij de aanvang de eenmalige kosten.

Category: FlexMobile

FlexMobile is uitsluitend voor zakelijke klanten. Om FlexMobile te kunnen afnemen gelden de volgende voorwaarden:

  • Je moet een mobiel abonnement hebben (FlexMobile kan niet i.c.m. een pre-paid kaart worden afgenomen)
  • Je moet een Kamer van Koophandel inschrijving hebben
  • Automatische incasso is verplicht.
Category: FlexMobile

Bestellen kan via een gnTel partner. Voeg kopieën van de volgende documenten bij:

  • Kopie recente factuur mobiel abonnement
  • Kopie uittreksel KvK niet ouder dan 6 maanden
  • Kopie legitimatie van tekeningsbevoegde zoals vermeld op het uittreksel KvK
Category: FlexMobile
Dienst Eenmalig Maandelijks
FlexMobile app gratis gratis
FlexSmartphone account € 10,- € 2,50
FlexTravel € 10,- € 4,-
Vast telefoonnummer € 10,- € 2,-
Category: FlexMobile

Een FlexSmartphone account kan alleen in combinatie met een FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel gebruikt worden. Een FlexTravel account kan ‘los’ dus zonder dat je FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel afneemt, gebruikt worden.

Category: FlexMobile

De looptijd is 12 maanden. Hierna is de dienst per maand opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Category: FlexMobile

Load More

FlexMobile is een app op je Android-toestel of iPhone waarmee je via gnTel voordelig belt. Alle gesprekken die je met de FlexMobile app start, lopen via het gnTel platform. Zo kun je op kosten van de zaak bellen met je (privé) iPhone.

Category: FlexMobile

FlexMobile werkt op Android of op iOS van iPhone. De iPhone-versie is compatibel met iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4s en iPhone 5. De iPhone app is geoptimaaliseerd voor de iPhone4 en iPhone5 en vereist iOS 5.1 of nieuwer. De Android-versie is geschikt voor Android firmware versies vanaf 2.3. FlexMobile is compatibel met de meeste toestellen van Samsung, HTC, Sony, etc.

Category: FlexMobile

Om met FlexMobile te kunnen bellen, heb je een iPhone of Android-toestel nodig, de gnTel app ‘FlexMobile’ en een account. De gnTel App ‘FlexMobile’ is te vinden in de App store van Apple of de Google Play store. Nadat je de app geïnstalleerd hebt, vul je het telefoonnummer van je mobiele telefoon in, de accountcode en de bijbehorende pincode. Op de Android-versie wordt gevraagd je instellingen te verifiëren.

Category: FlexMobile

Op je iPhone ga je naar ‘Instellingen’ en kies je uit de lijst met apps de gnTel FlexMobile app. Op Android kies je de FlexMobile app vanuit de lijst met applicaties.

  • Vul onder ‘Tel.nr.’ je mobiele telefoonnummer in het formaat 316xxxxxxxx in
  • Bij ‘Account’ het accountnummer voor de dienst
  • Bij ‘Pincode’ de bijbehorende pincode
Category: FlexMobile
  • Op je iPhone open je de app. Met een Android toestel kun je je normale telefoon dialer gebruiken.
  • Kies een telefoonnummer uit je contacten of toets het telefoonnummer in en druk op ‘call’
  • Je wordt gebeld, neem het gesprek aan (of gebruik Auto-answer op Android)
  • Het gekozen nummer wordt gebeld
  • Je belt nu voordelig via FlexMobile van gnTel

Wil je een gestart gesprek afbreken, dan kan dat zodra je de optie ‘Cancel call’ in het scherm ziet staan. N.B. wanneer je het inkomende telefoontje van FlexMobile later via je telefoon afwijst, dan wordt degene die jij belt nog steeds door FlexMobile gebeld en krijgt hij of zij jouw voicemailmelding te horen. Er worden dan dus wel gesprekskosten gemaakt! Wil je een eenmaal opgezet gesprek niet doorzetten, neem dan eerst het binnenkomende telefoontje op en verbreek vervolgens de verbinding. Nu wordt het nummer niet meer gebeld.

Category: FlexMobile

Ja, FlexMobile stuurt een databerichtje naar het gnTel platform, waarna het gnTel platform de verbinding opzet.

Category: FlexMobile

Overal waar je netwerkdekking hebt. Dus ook in het buitenland, mits je roaming aan hebt staan. De kosten voor het ontvangen van het gesprek in het buitenland komen op de rekening van de mobiele telefoon. Zie ook: ‘Hoe kan ik FlexMobile in het buitenland gebruiken?’

Category: FlexMobile

Wanneer je belt via FlexMobile, dan word je mobiele nummer of een zakelijk vast nummer zichtbaar meegestuurd. Zo kan degene die gebeld wordt zien wie hem belt en op dat nummer terugbellen.

Category: FlexMobile

Ja, dat kan. Ga naar ‘Instellingen’ op je iPhone en kies uit de lijst de gnTel FlexMobile app. Of open de Android FlexMobile app. Vervolgens kan je onder ‘Call Settings’ je nummerweergave aan of uit zetten.

Category: FlexMobile

Indien je gebruik maakt van een vast nummer dat gekoppeld is aan een account voor FlexMobile, ben je bereikbaar op dat vaste nummer. Gesprekken die binnenkomen op je vaste nummer worden doorgeschakeld naar je 06-nummer. Heb je geen vast nummer, dan ben je gewoon bereikbaar op je 06-nummer.

Category: FlexMobile

De gesprekskosten zijn afhankelijk van het type account en de dienst die je gebruikt. Informeer bij gnTel welk type account je gebruikt en wat de tarieven zijn.

Category: FlexMobile

Kijk op http://www.gntel.nl/nl/tools/internationale-toegangscodes/ voor het volledige overzicht.

Category: FlexMobile

Ja. Bij gebruik in het buitenland komen er dataroaming kosten bij voor het ontvangen van een gesprek in het buitenland. Deze worden door je mobiele operator in rekening gebracht. Kijk op de website van je mobiele operator wat die kosten zijn. N.B. FlexMobile maakt gebruik van mobiel internet. Dataroaming moet ingeschakeld zijn om gebruik te kunnen maken van de FlexMobile app. Kijk voor de kosten van mobiel internet in het buitenland op de website van je mobiele operator.

Category: FlexMobile

Ja, mits je account toestemming heeft om servicenummers te bellen. Servicenummers in het buitenland zijn niet aankiesbaar.

Category: FlexMobile

Neem contact op met gnTel op telefoonnummer 020-240 00 40 om de dienst te laten blokkeren. Nadat jij je telefoon terug hebt of je een nieuwe hebt, kan gnTel de dienst weer activeren. Eventueel misbruik is voor eigen rekening.

Category: FlexMobile

Gesprekken worden per seconde afgerekend.

Category: FlexMobile

Download de FlexMobile app uit de App store. Stel vervolgens je telefoonnummer, accountcode en pincode in. Zie ook: “Invullen account details’.

Category: FlexMobile

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • De instelling van FlexMobile is niet (meer) correct
  • Je beschikt nog niet over een actief account voor FlexMobile
  • De gekozen bestemming is geblokkeerd
  • Het account voor FlexMobile is geblokkeerd door gnTel

Neem in alle gevallen contact op met gnTel op 020-2400040.

Category: FlexMobile

Je ontvangt de factuur maandelijks van gnTel, uitsluitend per e-mail. Voor FlexMobile is automatische incasso verplicht.

Category: FlexMobile

Ja, de kosten van FlexMobile komen op de factuur er bij.

Category: FlexMobile

De eenmalige kosten worden gefactureerd en geïncasseerd op de eerstvolgende factuur na activatie van je FlexMobile account.

Category: FlexMobile

De abonnementskosten worden per maand in rekening gebracht over de afgelopen maand. In de maand waarin je FlexMobile account start wordt altijd het volledige abonnementsbedrag in rekening gebracht.

Category: FlexMobile

Op de factuur is per bestemming het bedrag voor alle gesprekken naar die bestemming zichtbaar. Daarnaast is het abonnement gespecificeerd en bij de aanvang de eenmalige kosten.

Category: FlexMobile

FlexMobile is uitsluitend voor zakelijke klanten. Om FlexMobile te kunnen afnemen gelden de volgende voorwaarden:

  • Je moet een mobiel abonnement hebben (FlexMobile kan niet i.c.m. een pre-paid kaart worden afgenomen)
  • Je moet een Kamer van Koophandel inschrijving hebben
  • Automatische incasso is verplicht.
Category: FlexMobile

Bestellen kan via een gnTel partner. Voeg kopieën van de volgende documenten bij:

  • Kopie recente factuur mobiel abonnement
  • Kopie uittreksel KvK niet ouder dan 6 maanden
  • Kopie legitimatie van tekeningsbevoegde zoals vermeld op het uittreksel KvK
Category: FlexMobile
Dienst Eenmalig Maandelijks
FlexMobile app gratis gratis
FlexSmartphone account € 10,- € 2,50
FlexTravel € 10,- € 4,-
Vast telefoonnummer € 10,- € 2,-
Category: FlexMobile

Een FlexSmartphone account kan alleen in combinatie met een FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel gebruikt worden. Een FlexTravel account kan ‘los’ dus zonder dat je FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel afneemt, gebruikt worden.

Category: FlexMobile

De looptijd is 12 maanden. Hierna is de dienst per maand opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Category: FlexMobile

Load More

FlexMobile is een app op je Android-toestel of iPhone waarmee je via gnTel voordelig belt. Alle gesprekken die je met de FlexMobile app start, lopen via het gnTel platform. Zo kun je op kosten van de zaak bellen met je (privé) iPhone.

Category: FlexMobile

FlexMobile werkt op Android of op iOS van iPhone. De iPhone-versie is compatibel met iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4s en iPhone 5. De iPhone app is geoptimaaliseerd voor de iPhone4 en iPhone5 en vereist iOS 5.1 of nieuwer. De Android-versie is geschikt voor Android firmware versies vanaf 2.3. FlexMobile is compatibel met de meeste toestellen van Samsung, HTC, Sony, etc.

Category: FlexMobile

Om met FlexMobile te kunnen bellen, heb je een iPhone of Android-toestel nodig, de gnTel app ‘FlexMobile’ en een account. De gnTel App ‘FlexMobile’ is te vinden in de App store van Apple of de Google Play store. Nadat je de app geïnstalleerd hebt, vul je het telefoonnummer van je mobiele telefoon in, de accountcode en de bijbehorende pincode. Op de Android-versie wordt gevraagd je instellingen te verifiëren.

Category: FlexMobile

Op je iPhone ga je naar ‘Instellingen’ en kies je uit de lijst met apps de gnTel FlexMobile app. Op Android kies je de FlexMobile app vanuit de lijst met applicaties.

  • Vul onder ‘Tel.nr.’ je mobiele telefoonnummer in het formaat 316xxxxxxxx in
  • Bij ‘Account’ het accountnummer voor de dienst
  • Bij ‘Pincode’ de bijbehorende pincode
Category: FlexMobile
  • Op je iPhone open je de app. Met een Android toestel kun je je normale telefoon dialer gebruiken.
  • Kies een telefoonnummer uit je contacten of toets het telefoonnummer in en druk op ‘call’
  • Je wordt gebeld, neem het gesprek aan (of gebruik Auto-answer op Android)
  • Het gekozen nummer wordt gebeld
  • Je belt nu voordelig via FlexMobile van gnTel

Wil je een gestart gesprek afbreken, dan kan dat zodra je de optie ‘Cancel call’ in het scherm ziet staan. N.B. wanneer je het inkomende telefoontje van FlexMobile later via je telefoon afwijst, dan wordt degene die jij belt nog steeds door FlexMobile gebeld en krijgt hij of zij jouw voicemailmelding te horen. Er worden dan dus wel gesprekskosten gemaakt! Wil je een eenmaal opgezet gesprek niet doorzetten, neem dan eerst het binnenkomende telefoontje op en verbreek vervolgens de verbinding. Nu wordt het nummer niet meer gebeld.

Category: FlexMobile

Ja, FlexMobile stuurt een databerichtje naar het gnTel platform, waarna het gnTel platform de verbinding opzet.

Category: FlexMobile

Overal waar je netwerkdekking hebt. Dus ook in het buitenland, mits je roaming aan hebt staan. De kosten voor het ontvangen van het gesprek in het buitenland komen op de rekening van de mobiele telefoon. Zie ook: ‘Hoe kan ik FlexMobile in het buitenland gebruiken?’

Category: FlexMobile

Wanneer je belt via FlexMobile, dan word je mobiele nummer of een zakelijk vast nummer zichtbaar meegestuurd. Zo kan degene die gebeld wordt zien wie hem belt en op dat nummer terugbellen.

Category: FlexMobile

Ja, dat kan. Ga naar ‘Instellingen’ op je iPhone en kies uit de lijst de gnTel FlexMobile app. Of open de Android FlexMobile app. Vervolgens kan je onder ‘Call Settings’ je nummerweergave aan of uit zetten.

Category: FlexMobile

Indien je gebruik maakt van een vast nummer dat gekoppeld is aan een account voor FlexMobile, ben je bereikbaar op dat vaste nummer. Gesprekken die binnenkomen op je vaste nummer worden doorgeschakeld naar je 06-nummer. Heb je geen vast nummer, dan ben je gewoon bereikbaar op je 06-nummer.

Category: FlexMobile

De gesprekskosten zijn afhankelijk van het type account en de dienst die je gebruikt. Informeer bij gnTel welk type account je gebruikt en wat de tarieven zijn.

Category: FlexMobile

Kijk op http://www.gntel.nl/nl/tools/internationale-toegangscodes/ voor het volledige overzicht.

Category: FlexMobile

Ja. Bij gebruik in het buitenland komen er dataroaming kosten bij voor het ontvangen van een gesprek in het buitenland. Deze worden door je mobiele operator in rekening gebracht. Kijk op de website van je mobiele operator wat die kosten zijn. N.B. FlexMobile maakt gebruik van mobiel internet. Dataroaming moet ingeschakeld zijn om gebruik te kunnen maken van de FlexMobile app. Kijk voor de kosten van mobiel internet in het buitenland op de website van je mobiele operator.

Category: FlexMobile

Ja, mits je account toestemming heeft om servicenummers te bellen. Servicenummers in het buitenland zijn niet aankiesbaar.

Category: FlexMobile

Neem contact op met gnTel op telefoonnummer 020-240 00 40 om de dienst te laten blokkeren. Nadat jij je telefoon terug hebt of je een nieuwe hebt, kan gnTel de dienst weer activeren. Eventueel misbruik is voor eigen rekening.

Category: FlexMobile

Gesprekken worden per seconde afgerekend.

Category: FlexMobile

Download de FlexMobile app uit de App store. Stel vervolgens je telefoonnummer, accountcode en pincode in. Zie ook: “Invullen account details’.

Category: FlexMobile

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • De instelling van FlexMobile is niet (meer) correct
  • Je beschikt nog niet over een actief account voor FlexMobile
  • De gekozen bestemming is geblokkeerd
  • Het account voor FlexMobile is geblokkeerd door gnTel

Neem in alle gevallen contact op met gnTel op 020-2400040.

Category: FlexMobile

Je ontvangt de factuur maandelijks van gnTel, uitsluitend per e-mail. Voor FlexMobile is automatische incasso verplicht.

Category: FlexMobile

Ja, de kosten van FlexMobile komen op de factuur er bij.

Category: FlexMobile

De eenmalige kosten worden gefactureerd en geïncasseerd op de eerstvolgende factuur na activatie van je FlexMobile account.

Category: FlexMobile

De abonnementskosten worden per maand in rekening gebracht over de afgelopen maand. In de maand waarin je FlexMobile account start wordt altijd het volledige abonnementsbedrag in rekening gebracht.

Category: FlexMobile

Op de factuur is per bestemming het bedrag voor alle gesprekken naar die bestemming zichtbaar. Daarnaast is het abonnement gespecificeerd en bij de aanvang de eenmalige kosten.

Category: FlexMobile

FlexMobile is uitsluitend voor zakelijke klanten. Om FlexMobile te kunnen afnemen gelden de volgende voorwaarden:

  • Je moet een mobiel abonnement hebben (FlexMobile kan niet i.c.m. een pre-paid kaart worden afgenomen)
  • Je moet een Kamer van Koophandel inschrijving hebben
  • Automatische incasso is verplicht.
Category: FlexMobile

Bestellen kan via een gnTel partner. Voeg kopieën van de volgende documenten bij:

  • Kopie recente factuur mobiel abonnement
  • Kopie uittreksel KvK niet ouder dan 6 maanden
  • Kopie legitimatie van tekeningsbevoegde zoals vermeld op het uittreksel KvK
Category: FlexMobile
Dienst Eenmalig Maandelijks
FlexMobile app gratis gratis
FlexSmartphone account € 10,- € 2,50
FlexTravel € 10,- € 4,-
Vast telefoonnummer € 10,- € 2,-
Category: FlexMobile

Een FlexSmartphone account kan alleen in combinatie met een FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel gebruikt worden. Een FlexTravel account kan ‘los’ dus zonder dat je FlexTelephony (hosted VoIP) of FlexConnect (SIP-trunk) van gnTel afneemt, gebruikt worden.

Category: FlexMobile

De looptijd is 12 maanden. Hierna is de dienst per maand opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Category: FlexMobile

Load More

Komt u er nog niet uit? Neem contact op met onze klantenservice.