Problemen met bellen of vragen over instellingen?

Op deze pagina vind je meer informatie over support van gnTel en wat je kunt doen. Kun je niet bellen of gebeld worden? In veel gevallen kun je dat zelf oplossen met veel gestelde vragen hieronder. Zoek je een handleiding of een formulier? Klik dan hier.

Het toestel ontvangt geen nieuwe updates meer van onze auto-provisioning server. De gegevens die in het toestel staan worden echter niet gewist. We raden aan het toestel terug te zetten naar factory-defaults of het wachtwoord van het phone account te wijzigen.

Nee, dit gaat niet automatisch. Druk in de Provisioning Interface op de knop ‘Refresh timer’ en herstart het toestel binnen een uur, zodat alle settings opnieuw ingeladen kunnen worden.

Nee, dit kan niet.

Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Deze functionaliteit wordt binnenkort via mijn.gntel.nl aan de eindgebruiker aangeboden.

Het kan zijn dat het toestel verbinding maakt van een ander IP dan in de PI is ingesteld. Controleer dit IP adres. Het is mogelijk dat het initiële uur verstreken is. Gebruik de knop ‘refresh timer’ om auto-provisioning weer mogelijk te maken.

Nee, de timer bepaalt alleen of de sip-accountgegevens in het toestel worden gezet. Wanneer de timer verstreken is, worden overige settings (zoals de Firmeware-updates en Partner settings) nog wel aangepast.

De eerste provisioning-actie vindt plaats direct nadat het toestel opnieuw op wordt gestart. Daarbij wordt het toestel automatisch ingesteld om in de nacht van zaterdag op zondag te provisionen.

Alleen de instellingen die gnTel meestuurt in het configuratiebestand worden in het toestel overschreven. Alle overige instellingen blijven behouden.

De auto-provisioning van de toestellen lopen via http en https. Het is in de meeste gevallen dus niet noodzakelijk om aanpassingen te doen in de firewall van de klant.

Load More

Het toestel ontvangt geen nieuwe updates meer van onze auto-provisioning server. De gegevens die in het toestel staan worden echter niet gewist. We raden aan het toestel terug te zetten naar factory-defaults of het wachtwoord van het phone account te wijzigen.

Nee, dit gaat niet automatisch. Druk in de Provisioning Interface op de knop ‘Refresh timer’ en herstart het toestel binnen een uur, zodat alle settings opnieuw ingeladen kunnen worden.

Nee, dit kan niet.

Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Deze functionaliteit wordt binnenkort via mijn.gntel.nl aan de eindgebruiker aangeboden.

Het kan zijn dat het toestel verbinding maakt van een ander IP dan in de PI is ingesteld. Controleer dit IP adres. Het is mogelijk dat het initiële uur verstreken is. Gebruik de knop ‘refresh timer’ om auto-provisioning weer mogelijk te maken.

Nee, de timer bepaalt alleen of de sip-accountgegevens in het toestel worden gezet. Wanneer de timer verstreken is, worden overige settings (zoals de Firmeware-updates en Partner settings) nog wel aangepast.

De eerste provisioning-actie vindt plaats direct nadat het toestel opnieuw op wordt gestart. Daarbij wordt het toestel automatisch ingesteld om in de nacht van zaterdag op zondag te provisionen.

Alleen de instellingen die gnTel meestuurt in het configuratiebestand worden in het toestel overschreven. Alle overige instellingen blijven behouden.

De auto-provisioning van de toestellen lopen via http en https. Het is in de meeste gevallen dus niet noodzakelijk om aanpassingen te doen in de firewall van de klant.

Load More

Het toestel ontvangt geen nieuwe updates meer van onze auto-provisioning server. De gegevens die in het toestel staan worden echter niet gewist. We raden aan het toestel terug te zetten naar factory-defaults of het wachtwoord van het phone account te wijzigen.

Nee, dit gaat niet automatisch. Druk in de Provisioning Interface op de knop ‘Refresh timer’ en herstart het toestel binnen een uur, zodat alle settings opnieuw ingeladen kunnen worden.

Nee, dit kan niet.

Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Deze functionaliteit wordt binnenkort via mijn.gntel.nl aan de eindgebruiker aangeboden.

Het kan zijn dat het toestel verbinding maakt van een ander IP dan in de PI is ingesteld. Controleer dit IP adres. Het is mogelijk dat het initiële uur verstreken is. Gebruik de knop ‘refresh timer’ om auto-provisioning weer mogelijk te maken.

Nee, de timer bepaalt alleen of de sip-accountgegevens in het toestel worden gezet. Wanneer de timer verstreken is, worden overige settings (zoals de Firmeware-updates en Partner settings) nog wel aangepast.

De eerste provisioning-actie vindt plaats direct nadat het toestel opnieuw op wordt gestart. Daarbij wordt het toestel automatisch ingesteld om in de nacht van zaterdag op zondag te provisionen.

Alleen de instellingen die gnTel meestuurt in het configuratiebestand worden in het toestel overschreven. Alle overige instellingen blijven behouden.

De auto-provisioning van de toestellen lopen via http en https. Het is in de meeste gevallen dus niet noodzakelijk om aanpassingen te doen in de firewall van de klant.

Load More

Het toestel ontvangt geen nieuwe updates meer van onze auto-provisioning server. De gegevens die in het toestel staan worden echter niet gewist. We raden aan het toestel terug te zetten naar factory-defaults of het wachtwoord van het phone account te wijzigen.

Nee, dit gaat niet automatisch. Druk in de Provisioning Interface op de knop ‘Refresh timer’ en herstart het toestel binnen een uur, zodat alle settings opnieuw ingeladen kunnen worden.

Nee, dit kan niet.

Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Deze functionaliteit wordt binnenkort via mijn.gntel.nl aan de eindgebruiker aangeboden.

Het kan zijn dat het toestel verbinding maakt van een ander IP dan in de PI is ingesteld. Controleer dit IP adres. Het is mogelijk dat het initiële uur verstreken is. Gebruik de knop ‘refresh timer’ om auto-provisioning weer mogelijk te maken.

Nee, de timer bepaalt alleen of de sip-accountgegevens in het toestel worden gezet. Wanneer de timer verstreken is, worden overige settings (zoals de Firmeware-updates en Partner settings) nog wel aangepast.

De eerste provisioning-actie vindt plaats direct nadat het toestel opnieuw op wordt gestart. Daarbij wordt het toestel automatisch ingesteld om in de nacht van zaterdag op zondag te provisionen.

Alleen de instellingen die gnTel meestuurt in het configuratiebestand worden in het toestel overschreven. Alle overige instellingen blijven behouden.

De auto-provisioning van de toestellen lopen via http en https. Het is in de meeste gevallen dus niet noodzakelijk om aanpassingen te doen in de firewall van de klant.

Load More

Het toestel ontvangt geen nieuwe updates meer van onze auto-provisioning server. De gegevens die in het toestel staan worden echter niet gewist. We raden aan het toestel terug te zetten naar factory-defaults of het wachtwoord van het phone account te wijzigen.

Nee, dit gaat niet automatisch. Druk in de Provisioning Interface op de knop ‘Refresh timer’ en herstart het toestel binnen een uur, zodat alle settings opnieuw ingeladen kunnen worden.

Nee, dit kan niet.

Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Deze functionaliteit wordt binnenkort via mijn.gntel.nl aan de eindgebruiker aangeboden.

Het kan zijn dat het toestel verbinding maakt van een ander IP dan in de PI is ingesteld. Controleer dit IP adres. Het is mogelijk dat het initiële uur verstreken is. Gebruik de knop ‘refresh timer’ om auto-provisioning weer mogelijk te maken.

Nee, de timer bepaalt alleen of de sip-accountgegevens in het toestel worden gezet. Wanneer de timer verstreken is, worden overige settings (zoals de Firmeware-updates en Partner settings) nog wel aangepast.

De eerste provisioning-actie vindt plaats direct nadat het toestel opnieuw op wordt gestart. Daarbij wordt het toestel automatisch ingesteld om in de nacht van zaterdag op zondag te provisionen.

Alleen de instellingen die gnTel meestuurt in het configuratiebestand worden in het toestel overschreven. Alle overige instellingen blijven behouden.

De auto-provisioning van de toestellen lopen via http en https. Het is in de meeste gevallen dus niet noodzakelijk om aanpassingen te doen in de firewall van de klant.

Load More

Het toestel ontvangt geen nieuwe updates meer van onze auto-provisioning server. De gegevens die in het toestel staan worden echter niet gewist. We raden aan het toestel terug te zetten naar factory-defaults of het wachtwoord van het phone account te wijzigen.

Nee, dit gaat niet automatisch. Druk in de Provisioning Interface op de knop ‘Refresh timer’ en herstart het toestel binnen een uur, zodat alle settings opnieuw ingeladen kunnen worden.

Nee, dit kan niet.

Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Deze functionaliteit wordt binnenkort via mijn.gntel.nl aan de eindgebruiker aangeboden.

Het kan zijn dat het toestel verbinding maakt van een ander IP dan in de PI is ingesteld. Controleer dit IP adres. Het is mogelijk dat het initiële uur verstreken is. Gebruik de knop ‘refresh timer’ om auto-provisioning weer mogelijk te maken.

Nee, de timer bepaalt alleen of de sip-accountgegevens in het toestel worden gezet. Wanneer de timer verstreken is, worden overige settings (zoals de Firmeware-updates en Partner settings) nog wel aangepast.

De eerste provisioning-actie vindt plaats direct nadat het toestel opnieuw op wordt gestart. Daarbij wordt het toestel automatisch ingesteld om in de nacht van zaterdag op zondag te provisionen.

Alleen de instellingen die gnTel meestuurt in het configuratiebestand worden in het toestel overschreven. Alle overige instellingen blijven behouden.

De auto-provisioning van de toestellen lopen via http en https. Het is in de meeste gevallen dus niet noodzakelijk om aanpassingen te doen in de firewall van de klant.

Load More

Komt u er nog niet uit? Neem contact op met onze klantenservice.

Klantenservice