Privacy

Hoe gaat gnTel om met privacy en cookies?

Privacy Policy

gnTel respecteert de privacy van alle gebruikers van haar diensten en draagt er zorg voor dat eventuele persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Bij het bezoeken van deze website worden er, behalve bij een contactaanvraag, geen persoonlijke gegevens opgeslagen. De gegevens die je bij een contactaanvraag invult gebruiken we alleen om je aanvraag zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Als je klant wordt bij gnTel, zullen we uiteraard je gegevens opslaan en behandelen we deze met alle zorgvuldigheid en in overeenstemming met de van toepassing zijnde wet- en regelgeving. gnTel zal je persoonlijke gegevens nooit aan derden verkopen.

Hoe gaat gnTel om met privacy

Privacy

gnTel respecteert de privacy van alle gebruikers van haar diensten en draagt er zorg voor dat eventuele persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Bij het bezoeken van deze website worden er, behalve bij een contactaanvraag, geen persoonlijke gegevens opgeslagen. De gegevens die je bij een contactaanvraag invult gebruiken we alleen om je aanvraag zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Als je klant wordt bij gnTel, zullen we uiteraard je gegevens opslaan en behandelen we deze met alle zorgvuldigheid en in overeenstemming met de van toepassing zijnde wet- en regelgeving. gnTel zal je persoonlijke gegevens nooit aan derden verkopen. Voor meer informatie verwijzen we je naar de FAQ hier onder en onze Privacy Statement.

FAQ

Wat zijn persoonsgegevens?
Persoonsgegevens zijn gegevens die direct of indirect terug te herleiden zijn tot een (natuurlijk) persoon. Bijvoorbeeld je naam, persoonlijke email adres, persoonlijke telefoonnummer, een gespreksopname of je IP adres. Algemene email adressen zoals info@ of een algemeen bedrijfsnummer vallen hier niet onder.

Cookies? Hoe zit dat?

gnTel maakt gebruik van cookies om je bezoek aan deze website zo goed mogelijk te laten verlopen. De cookies worden naar je computer gestuurd, identificeren je als een unieke gebruiker en slaan jouw persoonlijke voorkeuren en technische informatie op, maar geen persoonsgegevens. Dit unieke code wordt niet opgeslagen door ons systeem en vervalt nadat de cookie is verlopen of is verwijderd. In dat geval wordt er bij je volgende bezoek weer een nieuwe unieke code gegenereerd. Zo is het onmogelijk je te tracken over verschillende toestellen/platvormen en blijft je bezoek tot onze site anoniem

Welke persoonsgegevens verwerken jullie?

Hiervoor kun je nagaan welke services je als bedrijf bij gnTel af neemt en welke gegevens hier bij komen kijken. Je eigen register, die je verplicht bent om bij te houden volgens de AVG, kan dit het beste beantwoorden. Daarnaast kun je natuurlijk onze Privacy Statement doorlezen voor een volledig beeld.

Waarvoor gebruiken jullie persoonsgegevens?

Er zijn meerdere doelen/redenen om persoonsgegevens te verwerken. Veelal wordt de doel door jouw als zakelijke klant bepaald. Wij faciliteren het verwerken van de gevens. Kort gezegd verwerkt gnTel alleen om de volgende redenen.
– Er explicite aanvraag/toestemming gegeven is door jou.
– Om aan onze contractuele verplichtingen met jou te houden
– Er een wettelijke verplichting is (bijvoorbeeld het opslaan van van gespreksinformatie voor 1 jaar, telecom wet)
– Bedrijfsbelang van gnTel (zoals een geautomatiseerde process die helpt met het identificeren van gehackte account)

In onze Privacy Statement kun je na gaan met welke doel gnTel verwerkingen doet en welke persoonsgegevens hiervoor gebruikt worden.

Delen jullie persoonsgegevens?

GnTel deelt geen persoonlijke informatie met derden. Echter zijn er wel samenwerkingsverbanden met organisaties, zogenaamde sub-verwerkers. Dit zijn partijen die services van gnTel (technisch) mogelijk maken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan COIN; de landelijke organisatie die nummerporteringen mogelijk maakt tussen alle operators. Sub-verwerkers worden aan de zelfde veiligheid-, privacy- en geheimhoudingseisen gehouden als waar we zelf aan moeten voldoen.

Hoe kan ik persoonsgegevens inzien, aanpassen, opvragen of verwijderen?

Mijn.gntel biedt al veel inzage en de mogelijkheid om informatie te exporteren. Een voorbeeld hiervan is het exporteren van gespreksgegevens. Je reseller kan je helpen in gevallen waar mijn.gntel niet de nodige toegang biedt.
Ben je een klant die niet verbonden is aan een reseller of helemaal geen klant? Dan kun je je vraag wenden aan gntel via support@gntel.nl

Indien je nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van gnTel, dan kun je contact met ons opnemen. Als we onze Privacy Policy zouden wijzigen dan vind je op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Cookies

gnTel maakt gebruik van cookies om je bezoek aan deze website zo goed mogelijk te laten verlopen. De cookies worden naar je computer gestuurd, identificeren je als een unieke gebruiker en slaan jouw persoonlijke voorkeuren en technische informatie op.