In de online “Mijn gnTel ” omgeving kun je als klant van gnTel de bereikbaarheid achter jouw telefoonnummer(s) en/of extensie(s) zelf beheren.

Zo kun je kiezen tussen vooraf ingestelde sets van open en gesloten tijden en kun je zelf instellen naar welk nummer of welke extensie jouw telefoonnummer moet doorschakelen.

Mijn gnTel is speciaal ontwikkeld voor gebruik op een smartphone of tablet en is gratis voor gnTel klanten. Op de inlogpagina van mijn.gntel.nl kun je lezen hoe je eenvoudig “Mijn gnTel ” als web-app op je smartphone installeert.

Wil je toegang tot “Mijn gnTel “? Neem dan contact op met je gnTel Partner of met gnTel.

De voordelen:

  • Zelf je bereikbaarheid beheren
  • Eenvoudig via een smartphone of tablet
  • Real time
  • Gratis
  • Reseller contactinformatie
  • Two-factor authentication
  • Toestelbeheer voor Yealink toestellen

Met “Mijn gnTel” kun je:

  • Andere openingstijden kiezen
  • Doorschakelingen aanpassen
  • Andere meldteksten kiezen
  • Andere voicemail box kiezen
  • Audio files aanpassen in de inbound configuratie