Grootzakelijk

Als verantwoordelijke binnen een grote organisatie wil je goed advies, een oplossing op maat, betrouwbare levering en uitstekende support. gnTel heeft diepgaande hosted VoIP expertise en een flinke groep deskundige partners met jarenlange ervaring bij grotere organisaties.

Soms met een focus op telefonie, maar vaak ook telefonie als onderdeel van een bredere oplossing op maat. Neem gerust contact op voor een goed gesprek om de mogelijkheden te bespreken.

Gemak in bedrijfstelefonie

Met het gnTel platform organiseer je je telefoonverkeer precies zoals jouw organisatie het wil. Vooraf stel je samen een plan op voor de uitrol. Online beheer biedt alle mogelijkheden die je wenst om snel en verantwoord gebruikers service te bieden en rapportages op maat te maken voor jouw organisatie.

Benieuwd hoe je met gnTel voor jouw bedrijf degelijke telefonie op maat kan leveren?

We komen graag langs voor een goed gesprek.

gnTel is een solide partner

gnTel bestaat ruim 12 jaar en heeft duizenden klanten die elke dag vertrouwen op het solide platform. Wij zijn trots op onze reputatie op dit punt en investeren ieder jaar flink om tot de top te behoren qua beschikbaarheid. Met succes. Wij zijn een spin off van TNO bedrijven en hebben doordat wij een eigen platform hebben, de mogelijkheid maatwerk te leveren en precies datgene te bieden wat jouw organisatie nodig heeft.

Laat je verrassen over wat er mogelijk is

Wil je dat iemand in Google Calendar de storingsdienst kan invoeren, waarna automatisch de juiste persoon wordt gebeld. Wil jij dat mensen op onze App tijdens specifieke uren mobiel kunnen bellen op kosten van de zaak? Mogelijk dat er na oplevering nog meer nieuwe wensen ontstaan. Wij denken altijd graag mee. En als klant krijg je alle functies op het platform erbij. Dus kun je altijd profiteren van de nieuwste mogelijkheden.

logo

Erik-Jan van der Berg |Verzekeringsadministrateur Van Kampen Groep

"Voorheen werkten we met een eigen telefooninstallatie op locatie. Op een server met een aparte callcenter-applicatie in de eigen serverruimte. Dat was niet alleen erg onbetrouwbaar, maar ook nog eens behoorlijk onhandig."

Lees meer
logo

Alex Kossenberg |Asko Scholengemeenschap

“Wij beheren met ons bureau 36 locaties van scholen verspreid over Amsterdam en omringende gemeenten. Een paar jaar geleden waren alle locaties op traditionele telefonie aangesloten, inmiddels is de helft overgestapt. Erik Brokkaar heeft ons destijds geadviseerd om over te stappen naar een online telefooncentrale. Behalve dat het aanzienlijk scheelt in de gesprekskosten, zijn vooral de functionaliteiten een enorme vooruitgang.”

Lees meer
logo

Ernie Beek |TASS International

"TASS gebruikt al meer dan acht jaar gnTel telefonie. Vroeger was TASS onderdeel van TNO, dat samen met de Rijksuniversiteit Groningen als mede-ontwikkelaar aan de wieg stond van het gnTel platform. Nu gebruiken we het nog steeds, tot volle tevredenheid. We maken niet eens van alle functies gebruik, we zouden misschien nog meer voordeel kunnen hebben van alle mogelijkheden."

Lees meer
logo

Bart Baltussen |Wolf Huisvestingsgroep

“We doen onze telefonie ruim 6 jaar via gnTel, dat scheelt ons veel tijd en het werkt ook prettiger voor onze huurders en opdrachtgevers. De talrijke binnenkomende telefoontjes worden via een keuzemenu gesplitst. Huurders volgen een ander pad dan verhuurders. Daarna volgt nog een filter voor bepaalde vragen, sommige sturen we richting email. Bijvoorbeeld voor inschrijvingen, dat kunnen we op die manier veel sneller en efficiënter afhandelen.” Aan het woord is Bart Baltussen, Regiomanager bij Wolf Huisvestingsgroep.

Lees meer
logo

Yvo Eckhart |Knipmeijer & Blok

“Al jaren maken we gebruik van gnTel. We laten onze klanten ook graag profiteren van de voordelen ervan. Vanuit het verleden hebben we nog wat klanten bij een andere provider, maar nieuwe klanten sluiten we aan op gnTel.”

Lees meer