Onderhoud Provisioning Interface 21 januari 2018

  • 18 January 2018
  • beheerder

Dit weekend vindt er gepland onderhoud plaats aan de Provisioning Interface. Tussen zaterdagnacht 21 januari 00:00 en zondagochtend 06:00 zal de Provisioning Interface enige tijd niet bereikbaar zijn. Uiteraard heeft dit geen gevolgen voor het platform en blijven alle klanten telefonisch bereikbaar.

 

Reden onderhoud – Nieuwe features
We zullen dit weekend een update van de klantportals uitrollen. Op dit moment staat er een beta-versie hiervan online. Er zijn aanpassingen in de Provisioning Interface nodig om de volledige versie van Mijn gnTel en de andere klantportals in gebruik te kunnen nemen. In de volledige versie van de portals kunnen klanten onder andere; online hun status wijzigen, contacten gemakkelijker uploaden en nog sneller telefoneren met collega’s en relaties vanuit het online dashboard.

 

Mijn gnTel- Stef de Reeder

(Klik op de afbeelding voor een vergroting)

 

De update van de klantportals wordt uitgerold na het onderhoud aan de Provisioning Interface. Volgende week ontvangen jullie extra uitleg zodat meer klanten gebruik kunnen maken van Mijn gnTel. Daarnaast is het nieuwe dashboard perfect om te gebruiken bij adviesgesprekken en offerte-aanvragen.

 

Let op: Wij publiceren zowel de nieuwe versie van; Mijn gnTel, VoIPXS als de Partnerportals op dezelfde dag. Het nieuwe dashboard is dus te gebruiken voor alle partners.

 

Naast de verbeteringen in de klantportals is het onderhoud van de Provisioning Interface ook nodig voor een verbetering in de layout van de facturen. Mocht je naar aanleiding van het onderhoud aan de Provisioning Interface vragen hebben dan kan je deze stellen aan onze technische support via 015 – 240 00 00.

 

Met vriendelijke groet,

 

Het gnTel team

 

Comments

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *